DON´T TURN OUT THE LIGHTS

0kommentarer

Gårdagen är det en stor tummen ner för! Började med att vi åkte till tierp och frös aset av oss sen vidare ut till bäcklösen(!) där det skulle vara "fest". Måste få lägga till att det var 5 grader ute och vi fick gå 2km från bussen. Satans kallt! När vi kom dit så var de typ inget folk där och det sög rent utsagt. Fick stå och frysa i flera timmar i önödan. Så nu har jag blivit ganska förkyld tills matchen idag!
Åkte hem runt klockan halv tolv, så då la jag mig i sängen och glodde en film, Eva & Adam, och tjockade i mig massor med chips. Utan de hade ju kvällen vart änu sämre!
Nej nu känner jag att det blev riktigt mycket klagande här. Riktigt synd om mig asså! 
Nu sitter jag nu och klockan är kvart i nio, klockan tio har vi samling. Så tänker ta och göra lite gröt nu faktiskt, hört rykte om att man blir stark av de! Efter matchen åker jag med mamma & pappa in till stan för att shoppa, wiiieho!

Kommentera

Publiceras ej