. Den där långsträckan får mina ögon fyllda med tårar och jag kan inte sluta tänka på dig.

0kommentarer

Hallådär! Har precis kommit hem från Rebecca, har vart där och hälsat på en stund. Hela dagen idag har jag vart i stan med Julia. Trodde jag skulle hitta hur mycket kläder som helst nu när det var mellandags rea, men icke sa nicke. Var knappt någon rea, kläderna låg som värsta stök över golv och allting plus att det var fullt med folk. Hittade trotsallt två linnen. Ett helt vanligt svart och ett vitt med lite rolig rygg och något tryck på.
Imorgon har jag inte en aning om vad jag ska göra, mina vänner ska ut på skidtur å jag kan ju tyvärr inte följa med eftersom jag inte har några skidor så jag får väl sitta å tråka hemma. På kvällen ryktas de om bio!

kram rebecca

Kommentera

Publiceras ej